Lázně Jeseník Hotel Priessnitz - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 224 hodnocení)
(224)

- 17.8.2021 -

Vojtěch H.

(#46680)

"Pohodová a bezproblémová cesta tam i zpět. Skvělé ubytování na východní stranu. Ochotný a vstřícný personál. Dobré naladění procedur s možností výměny. Skvělá strava. Večer kulturní program v Zrcadlovém salonku. Celý týden vyšlo úžasné počasí. V pátek přídavek v podobě svatby před lázněmi. "

- 17.8.2021 -

Marie K.

(#47865)

"Spokojenost s výhradou ke zbytečné výměně ložního prádla den před mým odjezdem, a to i s přihlédnutím k výzvě uveřejněné v koupelně, aby klient zvážil požadavek na výměnu ručníků."

- 10.8.2021 -

Hana B.

(#48488)

"Pobyt byl opravdu jen léčebný. Chyběla nám nabídka kulturních akcí. Za týden jeden koncert. Vůbec nebyla otevřena vinárna v hotelu i když dle uvedené provozní doby měla být v provozu pondělí a středa. Nebyla tam ani informace že je mimo provoz."

- 9.8.2021 -

Miroslava M.

(#48882)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Ubytovani a stravovani na vysoke urovni."

- 5.8.2021 -

Martina J.

(#46842)

"spokojena"

- 4.8.2021 -

Jaroslava S.

(#48422)

"Spokojeni celkově ano. Návrhy zlepšení (nespokojenost): 1.) úschova kol - zcela nevyhovující systém půjčování klíčů- návrh je elektronické ovládání kartou od dveří pokoje, tím vznikne zároveň kontrola vstupu. 2.) Jediný vstup do budovy - návrh je zprovoznit boční vstup do nové budovy ze strany od Vídeňské kavárny (restaurace) opět na kartu od pokoje s časovým omezením mezi 8 až 22 hod. "

- 3.8.2021 -

Danuše Š.

(#47958)

"Všichni pracovníci lázní byli ochotní, milí a usměvaví."

- 3.8.2021 -

Irena B.

(#46926)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni.Moc se nám líbilo."

- 3.8.2021 -

Libuše P.

(#47059)

"Chtěla bych touto cestou poděkovat celému vedení a všemu personálu i zdravotnickým pracovníkům lázní, pobyt jsme hodnotili jako mimořádně zdařilý, lázně jsou nádherně zrekonstruované a udržované. Všechny procedury probíhaly v naprosté pohodě a moc jsme si ten týden užili i přes složitou situaci s pandemií covidu. Děkujeme a přejeme úspěchy v dalších letech."

- 2.8.2021 -

Ladislav Š.

(#49156)

"velmi spokojeni, zatím nej pobyt který jsme si plně užili "

- 2.8.2021 -

Karel H.

(#47625)

"Ohledně ubytování - hotel Priessnitz je hotel se čtyřmi hvězdičkami. Z mého pohledu odpovídá ubytování a služby s ním spojené spíše k hotelům se třemi hvězdami. Co se stravování týká - měli jsme polopenzi, stolování se švédskými stoly, jídlo bylo vždy teplé, chutné , dobře připravené. Problémy byly občas se servisem. Občas chyběly hrníčky, skleničky někdy příbory, ale to se dá vzhledem k množství strávníků omluvit. Asi by bylo vhodné posílit obsluhující personál alespoň o jednoho pracovníka na směnu. Lázeňské služby - naprostá spokojenost. Vždy ochotný a vstřícný personál, velmi příjemní pracovníci na svém místě. Tady bych dal i pět hvězdiček."

- 28.7.2021 -

Hana Z.

(#48203)

"Vzhledem k potížím s výpadkem elektrického proudu některé procedury neodpovídaly cenám (koupele místo vířivek apod.), což chápeme. Bohužel i procedury, které nevyžadovaly el. proud - klasické masáže, reflexní masáž plosky nohou - jsme vnímali ve srovnání s procedurami rehabilitačních sester v místě našeho bydliště nebo lázních Karlova studánka, Třeboň jako velmi slabé."

- 27.7.2021 -

Květa Š.

(#48402)

"Maximální spokojenost, ráda se vrátím "

- 24.7.2021 -

Ivo J.

(#47580)

"spokojenost"

- 22.7.2021 -

Zlata M.

(#48963)

"S pobytem jsem byli spokojeni, hezké ubytování, dobrá strava, zvlášť musíme pochválit zeleninové saláty, načasování a průběh procedur v pořádku. "

- 16.7.2021 -

Ivana Š.

(#48799)

"Nádherné."

- 9.7.2021 -

Silvie L.

(#47900)

"Byli jsme velmi spokojeni, ale chyběla nám nějaká kultura."

- 9.7.2021 -

Helena H.

(#48010)

"Velká spokojenost s celým pobytem na všech úrovních. Měli jsme pokoj s velkou terasou, kterou jsme velmi využívali. Proto si dovolím malou poznámku. I přestože denně chodila do pokoje pokojská za účelem potřebného úklidu, terasa nebyla připravena pro pobyt ( nafoukané listí, smetí a prach). Stolek jsme si utřeli, podsedáky vyprášili a pohled na krásný pobyt nám to nijak nesnížilo. Jen jsem si dovolila tuto malou poznámku. Všem vám moc děkujeme za tento pobyt, moc jsme ho po covidu potřebovali a užili. Přejeme vám hodně zdraví, klidu a příjemných klientů. Hledíkovi"

- 9.7.2021 -

Miroslav J.

(#48050)

"Lázeňský Univerzál = paráda! Jen je škoda, že těch hvězdiček v hodnocení máte - po pěti. Přidali bychom po 10ti ! Velký dík patří personálu za vstřícnost, ochotu a profesionálnost . Od recepce, ubytování s perfektním vybavením i provozem a úklidem, vstupní prohlídkou MUDr. Kubánkem, s rozpisem, průběhem a provedením procedur po stravování, včetně paní vedoucí směny s doporučením na doobjenání obědů. Kvalita, pestrost a dostupnost všech jídel i nápojů byla po celou dobu - příkladná. Příhodný byl bufet ve dvoraně s příjemným posezením. Vybavení celého hotelu je velice působivé a dobře udržované. Velice jsme ocenili koncert klavirního dua 88TWICE. Toto vše a ve spojení s okolím, zejména s balneoparkem je zážitkem, se kterým jsme se (pamětníci) dosud nepotkali. DÍK. Jen jedna připomínka: u rozpisu procedur - na "Parafin v sedě" - Priessnitz, přízemí elektroléčba - byly 4x předepsány v rozmezí 08:15 až 10:00hod. procedury nositelce kardiostimulátoru (viz Poznámka v záhlaví Léčebného průkazu). Naštěstí se podřilo operativně přebukovat další procedury na odpolední časy, kdy vedoucí směny zajistil vypnutí el. zařízení...! "

- 7.7.2021 -

Petr T.

(#47002)

"Perfektní, bez výhrad "



';