"Byli jsme spokojeni moc, jediný drobný nedostatek bylo poměrně málo ovoce, což jsem promítla do hodnocení. Jinak byla všechna jídla skvělá...chválím kuchyň... Všichni zaměstnanci vstřícní a ochotní, určitě se někdy vrátíme. I díky počasí to byl nádherný týden se vším všudy a moc jsme si to užili. Díky všem.."
"Spokojeni velice"
"Zpočátku procedura na 20 minut - koupel - byla jen 15 minut a paní se ptala, zda chci následně zábal, který měl být dle rozpisu 10 - 15 minut. Chtěla jsem, tak jsem se ozvala. V další části pobytu bylo již vše OK. Někdy koupel až 25 minut, ale zase málo teplá .)."
"Pobyt byl super!! Radi si to někdy zopakujeme!!Vše "
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, ocenili jsme kvalitu stravování i ochotu personálu během procedur."
"Spokojenost byla veliká,a rád bych se ještě vrátil"
"S pobytem jsme velmi spokojeni, s ubytováním, stravou s přístupem personálu. Nádherné prostředí, jen má malou připomínku. Na vstupních dveří do jídelny visí cedulka, s doporučením, jak mají být v jídelně hosté oblečeni. Trochu bych ji zvětšila, ne všichni si ji všimnou. Pány v krátkých kalhotách a pantoflích bych tam nepustila."
"S pobytem jsem byla velmi spokojená"
"byla jsem spokojená"
"Celkově velmi dobrý dojem. Výrazné zlepšení oproti loňskému pobytu! Jako nejpřekvapivější a kladné kvitujeme, že jsme za celý týdenní pobyt nepotkali ani jednoho neukázněného kuřáka a dokonce jsme neviděli ani vajgly. Pobyt pro astmatiky je na nejvyšší úrovni !!! Jako malé negativum je pouze ochota některého personálu oproti dřívějším službám ( recepce, ošetřovna )"
"Pobyt byl úžasný."
"spokojenost byla."
"Spokojeni jsme byli"
"Opravdu není, co vytknout. Uklizeno, navařeno, vstřícní zaměstnanci. Kvalitu procedur nemůžeme hodnotit, nejsme odborníci, ale všechny procedury byly příjemné a myslíme si, že nám rozhodně prospěly. Na recepci však chybějí bystří a správně informovaní lidé... Doposud nemáme vyřízenou slevu za lešení za pokoj Superior room. Zaměstnankyně na recepci nám sdělila, že o tom nic neví a dále to s námi neřešila. Recepční nic nevěděli, neinformovali klienty při výpadku elektr.energie, jak se chovat, co dělat... Naopak ostatní zaměstnanci ve službě zajistili klientům stravu i vysvětlení při stížených podmínkách a nedělali z toho problém. Na recepci jsme chtěli zakoupit produkty Priesstitzu, ale to nešlo, protože prodejní doba byla různá a prodávající tam byl-byla nevíme kdy.... Nicméně, za celkový pobyt můžeme jen PODĚKOVAT."
"Díky počasí, vše zalito sluncem. Personál v restauraci potřebuje profesní trénink."
"Dobrý den, z wellness pobytu v hotelu PRIESSNITZ jsem byla nadšená, krásné prostředí, ochotný personál. "
"velmi spokojeni"
"Ok"
"Byly jsme na pobytu v Priessnitz již v roce 2020 a letos jsme byly spokojeny ještě víc. Úroveň péče i servisu je na vysoké úrovni."
"Celkově spokojenost ,ale mělo by se více probrat ,jaké procedury předepisuje lékař po 5 minutách nám (mě a manželce) sdělil ,že dostaneme na ošetřovně rozpis procedur ,ale co nám píše jsme se dozvěděli až to bylo napsáno. Již jsme byli na lázeňském pobytu i jinde a přístup byl odlišný a jednotlivé procedury s námi lékař probral a vysvětlil, jak probíhají. Myslím ,že tady je prostor na zlepšení."
Tel.: | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright