Běhounek Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 169 hodnocení)
(169)

- 26.4.2019 -

Alena Ď.

(#32344)

"Celková spokojenost"

- 7.1.2019 -

Ema H.

(#28840)

"Byli jsme na vánočním pobytu již podruhé protože se nám u vás velmi líbilo. Teď jsem trochu přehlédla to, že tento pobyt byl bohužel bez procedur, na které jsme se moc těšili. měli jsme bezbariérový pokoj, protože jsem na invalidním vozíku a jediný nedostatek bylo sedátko ve sprše, mělo by mít opěrky pro ruce. Jinak se nám pobyt líbil a příště už vyberu pobyt Vital. Zdraví Hausmannovi"

- 4.1.2019 -

Jaroslav K.

(#30717)

"Pobyt a služby sním spojené na A. Běhounek bez výhrad."

- 29.12.2018 -

Alena K.

(#30570)

"Velmi spokojen. "

- 28.12.2018 -

Jiří L.

(#27515)

"Léčebný pobyt v léčebném domu v Běhounku jsme absolvovali s manželem již po šesté. Jsme nad míru spokojeni. "

- 16.12.2018 -

Hana V.

(#29382)

"V Jáchymovje v lázních jsme byli letos po deváté, žádné překvapení, vždy vše supr.Nejlepší lázně. Příští rok znovu. "

- 4.10.2018 -

Hana M.

(#26684)

"Velmi spokojena. Připomínky nemám."

- 17.8.2018 -

Božena D.

(#26668)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Jediné malé negativum bylo velké teplo v jídelně, kde se nedá prakticky větrat."

- 23.7.2018 -

Jana D.

(#23301)

"Vše v pořádku, doufáme, že se k vám ještě podíváme!"

- 23.7.2018 -

Miloslava J.

(#23178)

"Byla jsem spokojena s průběhem lázeňské péče, až na masáže. Měla jsem smůlu, že jsem, až na jednu masáž, nebyla s masáží spokojena."

- 22.6.2018 -

Jan P.

(#24442)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, bohužel, nedokončili jsme jej. V pátek 8.6. při cestě koridorem na večeři manželka zakopla o předposlední (vyšší) schod a způsobila si vážné zranění bérce levé nohy. Po ošetření v nemocnici v Karlových Varech jsme nakonec museli náš pobyt předčasně ukončit. Po návratu domů jsme kontaktovali Vaši agenturu, která velmi vstřícně reagovala. Dnes jsme dostali zprávu o vrácení částky za nevyčerpanou část úhrad pobytu. Konstatuji, že jsme opravdu velmi spokojeni Vaším přístupem, takže přes problémy, které náš pobyt předčasně ukončily, velmi oceňujeme jak Vaši činnost, tak samozřejmě (jak jsem uvedl v hodnocení výše) přívětivost všech v Lázeňském hotelu Běhounek (resp. Dalibor). "

Odpověď:
Velice děkujeme za kladné hodnocení, velmi si toho vážíme. Přejeme brzké uzdravení a snad někdy příště v hotelu Běhounek/Dalibor.
V úctě.
Renate Krausová
hotel Běhounek
- 4.6.2018 -

Alena E.

(#21183)

"s pobytem jsme byli spokojeni"

- 28.5.2018 -

Oldřich U.

(#21680)

"Spokojeni jsme byli velmi, vše na úrovni. Děkujeme Ušákovi"

- 22.5.2018 -

Taťjana S.

(#23254)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, Jak ubytování, stravování a procedury byly vždy OK"

- 19.4.2018 -

Jaroslava Ř.

(#22375)

"S pobytem , stravováním (pochvalu kuchařům), službami jsme byli velice spokojeni a nakonec i s počasím"

Odpověď:
Velice děkujeme za Vaše hodnocení a pochvaly předáme do dále do kuchyně.
S přátelským pozdravem. Renate Krausová
- 15.4.2018 -

Iva K.

(#19940)

"Letos to byl devátý pobyt a jako vždy perfektní.Spokojeni."

- 31.3.2018 -

Alena Č.

(#22508)

"Skvěle."

- 19.2.2018 -

Halka B.

(#21714)

"DObrý den, byla jsem naprosto spokojená a chtěla bych touto cestou poděkovat veškerému personálu jako zdravotnickému, tak gastrnomickému o péči ,která se mně dostala. Prosím vyjádřete mojí velkou úctu všem. MUDr. Halka Bitmanová "

- 15.2.2018 -

Eva N.

(#22709)

"Pobyt byl výborný, přínosem byly i procedury. Přivítala bych zlepšení v oblasti výletů a procházek v okolí hotelu, ale to je zřejmě lepší v letním období."

- 29.1.2018 -

Alena J.

(#22338)

"Vše vynikající. Možná chybí více informací o možné dopravě do lázní již předem."



';