Běhounek Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 169 hodnocení)
(169)

- 1.12.2023 -

Jaromír P.

(#72698)

"Výborně "

- 30.11.2023 -

Olga M.

(#73275)

"Bylo to Boží! Jsem spokojená a zdravá. Už se těším příští. Děkuji "

- 29.11.2023 -

Libor K.

(#76339)

"Na pokoji (224) bych přivítal nějaké pohodlné křesílko , a ne tu tvrdou židli sice s opěrkami, ale já jako starší člověk jsem se nemohl pohodlně opřít. Také by to chtělo nějakou měkkou podnožku pro nohy. "

- 23.11.2023 -

Kamil Š.

(#69346)

"Velmi spokojen "

- 21.11.2023 -

Zdenka L.

(#76520)

"Velice kvalitní a příjemné služby. Veliká spokojenost "

- 19.11.2023 -

Markéta C.

(#76539)

"Maminka přijela úplně maximálně spokojená."

- 13.11.2023 -

Jiřina S.

(#71460)

"Byla jsem spokojena, nemám co vytknout. Snad jen, že někdy bylo jídlo nedostatečně teplé."

- 12.11.2023 -

Roman L.

(#75908)

"Jezdím do Jáchymova pravidelně a byl jsem ubytován ve všech lázeňských domech a Běhounek patří mezi nejlepší. Jediné co bych mohl vytknout je propojovací chodba z Dalibora na Běhounek, kde byly sice radiátory, ale vyplé. Stačila by temperace! Když jděte chodbou po teplé koupeli máte obavu z prostydnutí. S pozdravem Roman Lhota"

- 11.11.2023 -

Miroslav S.

(#76220)

"Byli jsme velmi spokojeni, rádi se vrátíme."

- 2.11.2023 -

Karel J.

(#72150)

"Spokojenost veliká, jen je potřeba alespoň zavlažovat spojovací chodbu mezi Daliborem a Běhounkem. Jinak super, a určitě přijedeme příští rok. Jiřinec Karel"

- 1.11.2023 -

Marcela S.

(#76634)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Pobyt byl ale jen na 3 noci a bez procedur, takže příště pojedeme určitě na delší dobu."

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste u nás byli spokojeni.
Těšíme se na Vaší další návštěvu.
Guest service - Renata
- 24.10.2023 -

Hana Č.

(#71450)

"Příjezd do LD Běhounek se nedal vůbec najít. cesta byla rozkopaná a z rozkopané cesty vyčnívaly asi 4 kanalizační vpusti. Takto nebezpečnou cestu, která mohla zapřičinit poškození vozidla se nepodařilo opravit ani za 14 dní mého pobytu. Druhý den po mém příjezdu se poškodil jeden z rychlovýtahů a tak u výtahu vznikaly fronty. Poruchu výtahu vedení LD nebylo schopno nechat opravit ani za 14 dnů. Tyto závady znepřijemňovaly pobyt všem hostům LD Běhounek."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu, které je pro nás vždy velkým povzbuzením do další práce.
Bohužel, příjezdová cesta je rozkopaná z důvodu výstavby nových městských parkovacích míst – stavbu zajištuje město, hotel to nemůže nijak ovlivnit.
K vaší připomínce o závadě výtahu, opravu provádí odborný pracovník servisní firmy, která smluvně zajišťuje servis výtahu. Závada nebyla možná technicky okamžitě opravit.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaší další návštěvu.
Guest service - Renata
- 22.10.2023 -

Jiří S.

(#74170)

"Naprosto spokojen, jediná má výtka je k nefunkčnosti jednoho z výtahů po celou dobu mého pobytu. Z hlediska zdravotního postižení řady klientů považuji zajištění servisních služeb nedostatečné. "

- 18.10.2023 -

Eva D.

(#67727)

"S pobytem jsme byly velmi spokojené"

- 22.9.2023 -

Helena N.

(#74248)

"Naprostá spokojenost ."

- 21.9.2023 -

Ondřej Š.

(#67467)

"Vynikající."

- 24.8.2023 -

Hana B.

(#69525)

" Velice spokojeni."

- 22.8.2023 -

Jaroslava R.

(#69233)

" Navštěvuji lázně pravidelně,jezdím na KLP, letos jsem chtěla vyzkoušet RADON,měla jsem trochu obavy, ale byl to jedenz nejlepších pobytů v lázních.Perfektní organizace ,vstřícný personál velmi kvalitní služby,výborná strava, prostě samo nej.Pokud to bude v našich možnostech budeme se rádi vracet s pozdravem Rucká"

- 16.8.2023 -

Eliška D.

(#69221)

"Pobyt byl velmi příjemný, ale "krátký". V příštím roce určitě budeme pobyt opakovat. Dubjaková Eliška"

Odpověď:
Dobrý den, velice si vážíme Vašeho hodnocení a těšíme se na Vaší příští návštěvu.
Renata - klientský servis
- 16.8.2023 -

Eva M.

(#71963)

"Velmi."



';