Hotel Anna Marie - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 171 hodnocení)
(171)

- 21.9.2022 -

Jiří Š.

(#59425)

"super, včetně počasí"

- 17.9.2022 -

Danuše S.

(#55063)

"Bezproblemovy pobyt."

- 9.9.2022 -

Jenda P.

(#57478)

"S pobytem jsem byl maximálně spokojený. Perfektní lékařská péče. Ochotný a vstřícný personál na všech odděleních. Výborná kuchyně. Dostačné porce jídla. Velmi kvalitní a denně čerstvé cukrářské výrobky. Vzorná čistota. Hezké prostředí. Všem pobyt doporučuji."

- 22.8.2022 -

Radana K.

(#59839)

"Byli jsme velmi spokojeni."

- 17.8.2022 -

Jiří V.

(#57296)

"Dekuji. Mel jsem krásný pokoj se vstupem přímo do parku. Kromě procedur byli i kulturni akce."

- 11.8.2022 -

Marie Š.

(#56980)

"Byla jsem velice spokojená."

- 28.7.2022 -

Pavel P.

(#58776)

"Spokojenost, pobyt splnil očekávání."

- 26.7.2022 -

K.

(#58095)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni. Samo to svědčí o tom, že se vracíme do lázní Bělohrad již 7 rok. Personál jak na recepci, tak úklid pokoje a obsluha v restauraci je pozorná k hostům, perfektní. Jídlo bylo vždy bez připomínek, vybírali jsme z 5 jídel teměř vždy 3 různá jídla. Překvapila nás rekonstrukce části prostor v hotelu Grand. Děkujeme za příjemný pobyt. Kulhánkovi. "

- 21.7.2022 -

Jiří P.

(#58442)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni a rádi se opět někdy vrátíme."

- 18.7.2022 -

Zdena N.

(#57198)

"Velmi spokojená "

- 26.6.2022 -

Ivana V.

(#54440)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená. Pouze úklid pokoje by se mohl zlepšit."

- 9.6.2022 -

Václava Š.

(#57314)

"Spokojenost veliká, jen nám v koupelně chyběla skřínka na šminky a nějaké větší zrcadlo."

- 3.6.2022 -

Ladislav B.

(#56207)

"Super,příště zase k Vám"

- 28.5.2022 -

Martin T.

(#58731)

"....velmi spokojen........drobounká výtka jen k chybějící páře a sauně přímo u bazénu...."

- 10.5.2022 -

Vlastimil R.

(#56365)

"Na pobyt si vcelku nemohu stěžovat, jen mi bylo odmítnuto 6 zaplacených procedur - skupinové cvičení v bazénu - jen proto, že jsem neměl klasické plavky; nevím, co myslíte tímto pojmem, plavky mám s prodlouženou nohavicí do půli stehen (tedy žádné "bermudy"), navíc jsem tuto podmínku zjistil až na místě před bazénem. Ostatním předepsaným procedurám nemohu nic vytknout, naopak. MUDr. Vlastimil Rajbl"

- 26.3.2022 -

Ivan M.

(#56566)

"Na pokoji byl během dne občas slyšitelný hlasitý hovor osob ( vedlejší pokoje? ). Jinak celkové hodnocení pobytu je pozitivní, zejména oceňujeme využití bazénu. S pozdravem MUDr Ivan Minařík ."

- 24.3.2022 -

Libuše H.

(#55923)

"Super! ????"

- 4.3.2022 -

Josef R.

(#56111)

"Všechno v pořadku.Jen v kavarně nepřijemna obsluha."

- 22.9.2021 -

Josef V.

(#48517)

"Spokojenost "

- 26.8.2021 -

Jana T.

(#50039)

"Nejlepší lázně, co jsme navštívili. Jana Tomášková, Jiří Jiskkra"



';