Bertiny lázně - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 830 hodnocení)
(830)

- 27.3.2019 -

Mudr. Ivan B.

(#32823)

"Pobyt hodnotíme velmi dobře, s jedinou výjimkou , a to jsou večeře . Tam je naprostý zmatek při konzumaci jídla i při výběru příloh .Před rokem jsme byli spokojeni nyní vidíme , že kapacita jídelny je nedostatečná. Tu stokorunu si nechte na vylepšení této situace . Zdravíme a těšíme se na další naši návštěvu..Prof.MUDr.Ivan Bouška CS. "

- 26.3.2019 -

Jan B.

(#30162)

"S pobytem jsem byl docela spokojený. Zaznamenal jsem jeden nedostatek: Domnívám se, že v konopných koupelích chybí čidlo na měření teploty lázně a já ji měl významně teplou (odhaduji 40 °C) až jsem se musel ozvat. Jinak dobré."

- 26.3.2019 -

Ludmila T.

(#31218)

"Dobrý den. Velmi se nám u vás líbilo. S ohledem na vámi plánovanou rekonstrukci Bertiných lázní nám prosím dejte předem vědět, kdy lázně opět zprovozníte, abychom k vám mohli znovu přijet. Ladislav a Ludmila Tichých z Prahy"

- 20.3.2019 -

Marie H.

(#31533)

"Pobyt v Bertiných lázní jsme si užili, hlavně také proto, že nám byly dobře naplánované procedury a mohli jsme ještě navštívit zámek i pivovar . Příště by to chtělo na více dní."

- 19.3.2019 -

Jiří V.

(#32811)

"S pobytem jsme byli spokojeni"

- 19.3.2019 -

Pavla L.

(#32014)

"Vše proběhlo v pořádku podle našich očekávání jak s ubytováním , tak i s procedurami. Jídlo bylo chutné, ale příliš klasická nabídka. Uvítala bych větší nabídku nemasových jídel, obilných kaší apod. Ale také dobré šunky místo několika trvanlivých salámů a párků. "

- 15.3.2019 -

Zdeněk P.

(#31684)

"Až na poruchu vody, a tím i přesuny procedur, bez problémů."

- 15.3.2019 -

Anna G.

(#32249)

"spokojenost"

- 15.3.2019 -

Irena T.

(#30210)

"Byli jsme spokojeni s milým prostředím, ochotou personálu a hlavně s procedurami."

- 15.3.2019 -

Jiří G.

(#31349)

"Ubytován přiměřené době a účelu pobytu, stravování na velmi dobré úrovni, přivítali bychom více jídel s nižší kalorickou hodnotou. Výběr jídel velmi dobrý, v Třeboni,kraji rybářském, by mohla být ryba na jídelníčku častěji. Personál ochotný a příjemný, vstřícný k přáním i řešení drobných pochybení klientů, velmi kladně hodnotíme třídění odpadů. Jako samoplátce velmi vysoko hodnotím rozplánování procedur, zbývá čas i na další relaxační aktivity - procházky, bazén, sauna a pod. "

- 14.3.2019 -

Alena A.

(#29292)

"Vše v pořádku."

- 14.3.2019 -

Vladimír S.

(#30463)

"průměr"

- 14.3.2019 -

František R.

(#31192)

"spokojenost se vším"

- 14.1.2019 -

Judr. Alžběta M.

(#28153)

"Při obsazování pokojů se nebere zřetel na samoplátce, byla jsem ubytována v pokoji s výhledem na kouřící komín. Podle mého názoru nejhorší jednolůžkový pokoj v hotelu."

- 14.1.2019 -

Judr. Alžběta M.

(#28152)

"Byla jsem u vás ubytována 3 týdny v jednolůžkovém pokoji č. 103, který byl sice v tichém místě ale z pokoje byl výhled jen na protější budovu a¨ kouřící komín. Ani jsem neviděla ven, jaké je počasí. Při obsazování pokojů se vůbec nebere zřetel na to, že samoplátce by si zasloužil alespoň pobyt s výhledem."

- 7.1.2019 -

Helena J.

(#27779)

"Zažíli jsme příjemné chvíle,. Děkujeme za vstřícný přístup a milé jednání ze strany vašeho personálu. Prostředí lázní i ubytování nemělo chybu. Ještě jednou děkujeme a budeme doporučovat svým známým."

- 4.1.2019 -

Zdenka D.

(#28253)

"Při příjezdu se nedaly zavřít dveře u sprchového koutu, opravář přišel asi třetí den. "

- 2.1.2019 -

Lubomír S.

(#28624)

"Pokoje jsou poměrně malé, v loni bylo v lázních Aurora stravování ještě o něco lepší."

- 1.1.2019 -

Miluše L.

(#28098)

"Dobrý den. Byla jsem poprvé v životě v lázních . Procedůry se mi moc líbily a možnost využití bazenu také.. S pokejem už to bylo horší. Větrák , který se automaticky spouští při rozsvícení světla do koupelny může budit v noci spolubydlící. Televize také neměla čistý příjem. Lednice mi doma také tolik nehučí, i když mám větší. To vše jsou celkem prkotiny. Nejhorší pro mne bylo chování recepčních. I když se tvrdí, že jsou to o proti Lázním Aurora, lázně domácího typu, tak jejich chování tomu neodpovídalo. V den příjezdu nás ubytovávali způsobem, který první dojem při vstupu určitě pokazil. Bez úsměvu, jako kolovrátek. Při dotazech na místní dopravu, na vánoční mše , nic. Jen pan portýr by zasluhoval jedničku. Co se týče jídla, to bylo moc dobré a hodně, Jen při vánočním pobytu bych čekala jiné stolování. Malá svíčka a jiné prostírání po celý pobyt, nejen na Štědrý den. Za dárečky moc děkuji. I když nevím, jak se komu rozdělovaly. Jedni prý dostali i pivo či brusinkový likér. my dostaly dezertní příbory- hezké- a kalendář, který určitě kvůli rozměrům spousta lidí na pokojích zanechala či vrátila , stejně jako já. S malým zavazadlem do vlaku by to šlo špatně přivézt domů. Ještě co bych změnila- zbytečně moc velké teplo. Všude. Ptali jste se mne na hodnocení. Tak jsem napsala jak jsem pobyt hodnotila já. Přeji do Nového roku hodně spokojených klientů a úsměv v duši, když někdy není na tváři. M. Lebedová"

- 21.12.2018 -

Jarmila J.

(#30119)

"Skvělé!"



';