"Pobyt byl v pořádku. Jen mi v pokoji chybělo příjemné posezení. Měli jsme v pokoji pouze dvě židle, takže chybělo odpočinkové sezení v křesle při knížce či při sledování televize. Sezení na židli či na posteli bylo nepohodlné."
"Na pokoji chybí klimatizace a nejsou v oknech sítě proti mouchám atd. Jinak spokojen.Rád jezdím do Luhačovic."
"spokojeni, bez připomínek"
"Pobyt super"
"Pobyt se mi líbil, byla jsem spokojená se vším."
"spokojenost ve všech směrech rozhodně budu doporučovat "
"S pobytem jsem byla spokojená."
"S pobytem jsem byl spokojen."
"velmi"
"Málo ovoce, místo toho kompot, velké fronty na jídlo, moc lidí najednou"
"Vse ok az na fronty v jidelne. Nikde jsem se s tim dosud nesetkala."
"Vše celkem OK až na způsob organizace stravování a nabídky."
"Procedury výborné, personál skvělý, pí. Maňasová Zdeňka - velice ochotná a šikovná. Bezlepkové stravování špatné: ráno dva krajíčky bezlepkového chleba - v pořádku, ale večeře bez polévek, dezertu, maso dvakrát do pusy - za tu cenu naprosto nedostačující :("
"Maximální spokojenost, vysoká úroveň v ubytování,ve stravování a v jednání personálu. Sestřička Jolana Častulíková velice příjemná,usměvavá,ochotná a nebyla skoupá na vlídné slovo."
"Stravování : jídlo výborné ale podle mne shozené způsobem výdeje stravy . v tuto dobu bylo v lázních spoustu starších hostů a s pohybovými omezeními. Stát 15 minut ve frontě navíc kolem stolů kde se již hosté, kteří přišli dříve, stravovali mně připadne nedůstojné. V minulých letech jsme my, kteří si pobyt hradili, měli stravování zvlášť. Někdy se stalo, že jídlo, které jsme si vybrali již nebylo. Také 30 minut mi připadne málo ( zvlášť když jsme podstatnou dobu strávili v potupné frontě). nevím z jakého důvodu tato novinka je realizována ( ušetření -těžko), ale zvažujeme, že za těchto okolností již nepřijedeme. Byli jsme zde minimálně 10x . Takový názor mělo více hostů se kterými jsme hovořili. Věřím, že mi objasníte důvody proč jste k tomuto kroku přistoupili a budu dále váš klient. "
"Velmi spokojen, nadstandartní"
"Moc děkujeme za pohodový pobyt a vstřícnost personálu."
"S pobytem jsem byl spokojen. Personál byl velmi ochotný a vstřícný s čímkoliv pomoci. Spokojenost se všemi službami. Děkuji."
"Všechno OK. Děkuji"
"Byla naprostá spokojenost."
Tel.: | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright