Hotel Harmonie - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 210 hodnocení)
(210)

- 14.8.2023 -

lubomir j.

(#69449)

"Byli jsme spokojeni,ale jedna s recepčních se chovala neochotně,bohužel jsem si nevšiml jeji příjmení."

- 13.8.2023 -

Mária Z.

(#72429)

"Při nástupu na pobyt jsme usoudili, že bychom uvítali posezení na balkoně a žádali jsme alespoň jeden pokoj s balkonem. Nebylo nám vyhověno, i když hotel nebyl zcela obsazený. Uvítali bychom alespoň stručné informace ohledně procedur od zaměstnanců. Měli jsme polopenzi. S úrovni podávaných večeří jsme nebyli vůbec spokojení. Nízká kvalita, malý výběr."

Odpověď:
Vážená paní Zicháčková,
mrzí nás, že jste nebyly spokojeny se stravováním a Vaše připomínky jsme přeposlali hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení. Je nám také líto, že hotel nevhověl Vašemu přání ubytování v pokoji s balkónem a abychom předešli podobným nedopatřením, doporučujeme Vám projednat vždy veškeré Vaše požadavky s našimi rezervačními pracovnicemi již při objednávce a ony Vám Váš pobyt rády pomohou doladit k Vaší spokojenosti.
Tým Lázní Travel
- 10.8.2023 -

Marie H.

(#71968)

"S pobytem jsme byli spokojeni.,ale na pokoji chybí menší lednička,velmi špatná úroven internetu.Ubytováni jsme byli od 1. 8..2023 -7.8.... Jinak vše OK"

Odpověď:
Vážení manželé Holcmanovi,

mrzí nás, že jste během svého pobytu postrádali lednici, tento elektrospotřebič však nepatří do standardního vybavení pokojů. Informace o vybavenosti jednotlivých pokojů máme uvedeny na našich webových stránkách. (Hotel Harmonie - záložka Pokoje). Abychom však předešli podobným nedopatřením, doporučujeme Vám projednat vždy veškeré Vaše požadavky s našimi zkušenými rezervačními pracovnicemi, které Vám Váš pobyt rády pomohou doladit k Vaší spokojenosti.

Tým Lázní Travel
- 9.8.2023 -

Josef K.

(#72815)

"Ano, byl jsem spokojen. S pozdravem Josef Kuthan"

- 8.8.2023 -

Marie S.

(#73312)

"Vše bylo v pořádku nemám žádné výhrady "

- 7.8.2023 -

Marie B.

(#67803)

"Byli jsme spokojeni až na ten provoz za hotelem."

- 7.8.2023 -

Vojtěch H.

(#71126)

"Velmi spokojen."

- 1.8.2023 -

Pavel H.

(#72770)

"Spokojeni jsme byli skoro se vším, personál pozorný, vstřícný, ochotný, 6x* Všude čisto, upraveno, až na proležené matrace, přes které jsme cítíli dřevěný rošt. Tři noci jsme to vydrželi, ale být u vás delší dobu, tak bychom se ozvali. Děkujeme Jana a Pavel Hurní "

- 26.7.2023 -

Zdeněk K.

(#70544)

"OK."

- 26.7.2023 -

Petr L.

(#70012)

"Velmi spokojen "

- 25.7.2023 -

Drahomíra B.

(#71514)

"Jediné, co mi chybělo, byla lednice na pokoji. Jinak jsme byli maximálně spokojeni. Příště opět přijedu. Ještě jednou děkuji Drahomíra Baleková"

- 24.7.2023 -

Iveta Š.

(#71191)

"spokojenost"

- 19.7.2023 -

Renata B.

(#71440)

"vadilo mě, že není lednice a konvice na vaření vody na pokoji"

Odpověď:
Vážená paní Brunnerová,
mrzí nás, že jste během svého pobytu postrádaly lednici a rychlovarnou konvici. Tyto elektrospotřebiče však nepatří do standardního vybavení hotelových pokojů, proto máme podrobné informace o vybavenosti pokojů přehledně uvedeny na našich webových stránkách, případně Vám Vaše dotazy rády zodpoví naše rezervační pracovnice v průběhu objednávky.
Tým Lázní Travel
- 17.7.2023 -

Irena V.

(#66706)

"Byla jsem spokojená."

- 17.7.2023 -

Vlastimil D.

(#70742)

"Hodnotíme kladně"

- 4.7.2023 -

Ludmila B.

(#68808)

"Ve Vašem hotelu jsme byli již několikrát ubytováni a vždy spokojeni a těšíme se, že příští rok přijedeme opět."

- 1.7.2023 -

Eliška Z.

(#69501)

"Počasí neovlivňuje, ale nepříjemné dusno na pokojích by se dalo řešit třeba klimatizací... Zajickova"

Odpověď:
Vážení manželé Zajíčkovi,

mrzí nás, že Vám pobyt znepříjemňovalo nepříjemné dusno v pokoji a doporučujeme Vám při příští objednávce požadavek na klimatizovaný pokoj zmínit. Naše rezervační pracovnice Vám rády nabídnou ubytování v některém z hotelů s klimatizovanými pokoji.

Tým Lázní Travel
- 30.6.2023 -

Jana T.

(#68085)

"Spokojenost"

- 27.6.2023 -

Pavel D.

(#67121)

"Pobyt byl velmi příjemný , ale problém byly schody do jídelny, mám problém s chúzí, což i někteří pacienti a schodolez by byl řešením pro všechny lázenské hosty co mají problém s chůzí .Děkuji vám, s pozdravem Pavel Duda"

Odpověď:
Vážený pane Dudo,
děkujeme Vám za Vaši připomínku ohledně schodů do jídelny, které jsou pro obtížněji chodící hosty hůře zdolatelné. Vaši připomínku a námět k vyřešení jsme předali hotelu ke zvážení.
Tým Lázně Travel
- 16.6.2023 -

Jarmila V.

(#71393)

"Pobýt byl velmi příjemný v hotelu Harmonie jsem byla i v loni byla jsem velmi spokojená proto jsem se i letos rozhodla pro hotel Harmonie v Luhačovicích "



';