90%Perfektní (Založeno na 210 hodnocení)
(210)
- 14.8.2023 -lubomir j.
(#69449)
"Byli jsme spokojeni,ale jedna s recepčních se chovala neochotně,bohužel jsem si nevšiml jeji příjmení."
- 13.8.2023 -Mária Z.
(#72429)
"Při nástupu na pobyt jsme usoudili, že bychom uvítali posezení na balkoně a žádali jsme alespoň jeden pokoj s balkonem. Nebylo nám vyhověno, i když hotel nebyl zcela obsazený.
Uvítali bychom alespoň stručné informace ohledně procedur od zaměstnanců.
Měli jsme polopenzi. S úrovni podávaných večeří jsme nebyli vůbec spokojení.
Nízká kvalita, malý výběr."
Odpověď:
Vážená paní Zicháčková,
mrzí nás, že jste nebyly spokojeny se stravováním a Vaše připomínky jsme přeposlali hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení. Je nám také líto, že hotel nevhověl Vašemu přání ubytování v pokoji s balkónem a abychom předešli podobným nedopatřením, doporučujeme Vám projednat vždy veškeré Vaše požadavky s našimi rezervačními pracovnicemi již při objednávce a ony Vám Váš pobyt rády pomohou doladit k Vaší spokojenosti.
Tým Lázní Travel
- 10.8.2023 -Marie H.
(#71968)
"S pobytem jsme byli spokojeni.,ale na pokoji chybí menší lednička,velmi špatná úroven internetu.Ubytováni jsme byli od 1. 8..2023 -7.8.... Jinak vše OK"
Odpověď:
Vážení manželé Holcmanovi,
mrzí nás, že jste během svého pobytu postrádali lednici, tento elektrospotřebič však nepatří do standardního vybavení pokojů. Informace o vybavenosti jednotlivých pokojů máme uvedeny na našich webových stránkách. (Hotel Harmonie - záložka Pokoje). Abychom však předešli podobným nedopatřením, doporučujeme Vám projednat vždy veškeré Vaše požadavky s našimi zkušenými rezervačními pracovnicemi, které Vám Váš pobyt rády pomohou doladit k Vaší spokojenosti.
Tým Lázní Travel
- 9.8.2023 -Josef K.
(#72815)
"Ano, byl jsem spokojen.
S pozdravem Josef Kuthan"
- 8.8.2023 -Marie S.
(#73312)
"Vše bylo v pořádku nemám žádné výhrady "
- 7.8.2023 -Marie B.
(#67803)
"Byli jsme spokojeni až na ten provoz za hotelem."
- 7.8.2023 -Vojtěch H.
(#71126)
"Velmi spokojen."
- 1.8.2023 -Pavel H.
(#72770)
"Spokojeni jsme byli skoro se vším, personál pozorný, vstřícný, ochotný, 6x* Všude čisto, upraveno, až na proležené matrace, přes které jsme cítíli dřevěný rošt. Tři noci jsme to vydrželi, ale být u vás delší dobu, tak bychom se ozvali. Děkujeme Jana a Pavel Hurní "
- 26.7.2023 -Zdeněk K.
(#70544)
"OK."
- 26.7.2023 -Petr L.
(#70012)
"Velmi spokojen "
- 25.7.2023 -Drahomíra B.
(#71514)
"Jediné, co mi chybělo, byla lednice na pokoji. Jinak jsme byli maximálně spokojeni. Příště opět přijedu.
Ještě jednou děkuji
Drahomíra Baleková"
- 24.7.2023 -Iveta Š.
(#71191)
"spokojenost"
- 19.7.2023 -Renata B.
(#71440)
"vadilo mě, že není lednice a konvice na vaření vody na pokoji"
Odpověď:
Vážená paní Brunnerová,
mrzí nás, že jste během svého pobytu postrádaly lednici a rychlovarnou konvici. Tyto elektrospotřebiče však nepatří do standardního vybavení hotelových pokojů, proto máme podrobné informace o vybavenosti pokojů přehledně uvedeny na našich webových stránkách, případně Vám Vaše dotazy rády zodpoví naše rezervační pracovnice v průběhu objednávky.
Tým Lázní Travel
- 17.7.2023 -Irena V.
(#66706)
"Byla jsem spokojená."
- 17.7.2023 -Vlastimil D.
(#70742)
"Hodnotíme kladně"
- 4.7.2023 -Ludmila B.
(#68808)
"Ve Vašem hotelu jsme byli již několikrát ubytováni a vždy spokojeni a těšíme se, že příští rok přijedeme opět."
- 1.7.2023 -Eliška Z.
(#69501)
"Počasí neovlivňuje, ale nepříjemné dusno na pokojích by se dalo řešit třeba klimatizací... Zajickova"
Odpověď:
Vážení manželé Zajíčkovi,
mrzí nás, že Vám pobyt znepříjemňovalo nepříjemné dusno v pokoji a doporučujeme Vám při příští objednávce požadavek na klimatizovaný pokoj zmínit. Naše rezervační pracovnice Vám rády nabídnou ubytování v některém z hotelů s klimatizovanými pokoji.
Tým Lázní Travel
- 30.6.2023 -Jana T.
(#68085)
"Spokojenost"
- 27.6.2023 -Pavel D.
(#67121)
"Pobyt byl velmi příjemný , ale problém byly schody do jídelny, mám problém s chúzí, což i někteří pacienti a schodolez by byl řešením pro všechny lázenské hosty co mají problém s chůzí .Děkuji vám, s pozdravem Pavel Duda"
Odpověď:
Vážený pane Dudo,
děkujeme Vám za Vaši připomínku ohledně schodů do jídelny, které jsou pro obtížněji chodící hosty hůře zdolatelné. Vaši připomínku a námět k vyřešení jsme předali hotelu ke zvážení.
Tým Lázně Travel
- 16.6.2023 -Jarmila V.
(#71393)
"Pobýt byl velmi příjemný v hotelu Harmonie jsem byla i v loni byla jsem velmi spokojená proto jsem se i letos rozhodla pro hotel Harmonie v Luhačovicích "
';
Tel.: | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright